Απώλεια Λίπους & Βάρους

Χάστε πόντους από όλο σας το σώμα και δείτε τη ζυγαριά σας να πλησιάζει το επιθυμητό σας βάρος κάνοντας γυμναστική στα ειδικά μηχανήματα υδραυλικής αντίστασης και γυμνάζοντας  το σώμα σας στην κατάλληλη για το επιθυμητό αποτέλεσμα ένταση.

Η αερόβια άσκηση γίνεται σε μέτρια προπονητική ένταση.

Ο έλεγχος του καρδιακού παλμού κατά τη διάρκεια της άσκησης  δίνει έναν αξιόπιστο τρόπο ελέγχου της έντασης κατά την αερόβια άσκηση. Σε αυτή τη μέτρια ένταση βελτιώνετε την αερόβια αντοχή σας. Η καρδιά δυναμώνει, τα ερυθρά αιμοσφαίρια αυξάνονται και βελτιώνεται η διοχέτευση αίματος και οξυγόνου στο σώμα. Οι μύες που συμμετέχουν στην αναπνοή δυναμώνουν και διευκολύνουν τη ροή αέρα εντός και εκτός των πνευμόνων. Η αερόβια άσκηση διεγείρει την ανάπτυξη των τριχοειδών αγγείων στους μύες. Αυτό βοηθά το σώμα σας να μεταφέρει ευκολότερα οξυγόνο στους μύες, βελτιώνει την κυκλοφορία γενικά, μειώνει την πίεση του αίματος και απομακρύνει περιττά παράγωγα του μεταβολισμού, όπως το γαλακτικό οξύ από τους μύες. Η αερόβια άσκηση ευνοεί την καύση αποθηκευμένου λίπους, οπότε είναι ενδεδειγμένη για όποιον επιθυμεί να μειώσει το σωματικό του βάρος και όγκο. Το επιπλέον βάρος συνεισφέρει σε καταστάσεις όπως η καρδιακή νόσος, η υπέρταση, το εγκεφαλικό επεισόδιο, ο διαβήτης και κάποιες μορφές καρκίνου. Καθώς μειώνεται το βάρος, μειώνεται και το κίνδυνος εμφάνισης αυτών των ασθενειών. Η βελτίωση της αερόβιας ικανότητας συμβάλλει στην αποδοτικότερη οξείδωση του λίπους, με άλλα λόγια όσο πιο προπονημένος είναι κάποιος στην αερόβια αντοχή τόσο πιο γρήγορα το σώμα του ενεργοποιεί τις αποθήκες λίπους του οργανισμού του και το χρησιμοποιεί σαν μορφή ενέργειας. Τέλος η τακτική αερόβια άσκηση οδηγεί στην έκκριση ενδορφινών, που είναι τα φυσικά αναλγητικά του σώματος. Οι ενδορφίνες μειώνουν επίσης το στρες, την κατάθλιψη και το άγχος.

Στο Fit point μπορείτε να βελτιώσετε την αερόβια ικανότητά σας, και να μειώσετε το λίπος και το βάρος σας, είτε με το 35λεπτό πρόγραμμα κυκλικής διαλειμματικής προπόνησης, είτε με  τα σύγχρονα όργανα αερόβιας άσκησης (διάδρομοι, ποδήλατα, ελλειπτικά).