Αύξηση Μεταβολισμού

Αυξήστε τη μυϊκή σας μάζα και κάντε το σώμα σας να ‘’καίει’’ περισσότερες θερμίδες  ακόμη και όταν δεν κάνετε καμία δραστηριότητα.

Τι είναι ο μεταβολισμός;

Ο μεταβολισμός περιλαμβάνει όλες εκείνες τις βιοχημικές διαδικασίες που εμπλέκονται στην παραγωγή και απελευθέρωση της ενέργειας. Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός είναι ο ελάχιστος αριθμός θερμίδων, που απαιτείται για να τροφοδοτήσει ζωτικής σημασίας λειτουργίες συμπεριλαμβανομένων της αναπνοής, της κυκλοφορίας του αίματος, της πέψης, των λειτουργιών του νου κ.α.

 

Με τη γυμναστική ο βασικός μεταβολικός  ρυθμός αυξάνεται εξαιτίας των χημικών και ορμονικών αλλαγών. Μετά από ένα πρόγραμμα αερόβιας προπόνησης ο βασικός μεταβολισμός, παραμένει σε υψηλά επίπεδα για περίπου 2 με 3 ώρες, όμως βρίσκεται σε υψηλά ποσοστά για 10 με 15 ώρες μετά από προπόνηση με αντιστάσεις, δεδομένου ότι έτσι χτίζονται περισσότεροι μύες. Ο μυς είναι πιο ενεργός μεταβολικά σε σύγκριση με το λίπος (1 κιλό μυών ‘’καίει’’ περίπου 100 θερμίδες την ημέρα!). Έτσι η αναπτυγμένη μυϊκή μάζα συνεπάγεται υψηλότερο μεταβολικό ρυθμό. Στην ερώτηση “Ποιο πρόγραμμα είναι καλύτερο για την απώλεια βάρους;” η απάντηση είναι απλή: ακολουθήστε ένα πρόγραμμα που να περιλαμβάνει έναν συνδυασμό αερόβιας άσκησης και άσκηση με αντιστάσεις. Αυτός ο συνδυασμός θα επιφέρει τα καλύτερα  βραχυπρόθεσμα οφέλη αλλά κα μακροπρόθεσμα οφέλη. Μια ολοκληρωμένη μέθοδος γυμναστικής, που θα σας δώσει την «μεταβολική ώθηση», που χρειάζεται, εμπεριέχει 2-3 φορές/εβδομάδα ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης και 3-5 φορές/εβδομάδα αερόβια άσκηση. Γυμναστείτε λοιπόν στο 35λεπτο κυκλικό πρόγραμμα του Fit point μόνο 3 φορές την εβδομάδα και θα έχετε ΟΛΑ τα οφέλη της άσκησης!!!